Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.08.2013 08:55 - Шесто писмо до Петър или Таратор (из "Готварска книга до поискване" - проект)
Автор: illa Категория: Изкуство   
Прочетен: 925 Коментари: 2 Гласове:
1

Последна промяна: 28.08.2013 08:59


 Вземете краставица. Изборът на дължина, дебелина, правилност не влияе на вкуса. Сортът – съвсем незначително. От два-три дни не следя политическите новини или само пробягвам по заглавията. Преемоционализирана съм за да ги осмисля. От някаква междуличностна политика. Рационално мислене: просто кажи „майната му”. Но както вече е известно аз съм нерационален човек. 

Нарежете я на кубчета в дълбока купа. Пожарът край границата вече е овладян. Но продължава борбата за загасяването му. Унищожил е две хиляди декара земеделска и горска земя.

Смесете с кофичка кисело мляко или равностойното и количество. Министерство на здравеопазването обмисля поредна образователна реформа. Бе що в тя държава не вземе всеки да си гледа работата? Целта е ясна - колкото по-малко , толкова по-добре. Да не преучи някой случайно.

Добавете ситно нарязан копър и счукани орехи. Май не успях да ти разкажа, че завърших разказа за джуджето. Редактирах го. Намислих му заглавие. Пратих го на доцента – да чете. И в един конкурс го метнах. Много искам да спечеля награда. Не е нужно да е паричната. Но имам нужда от добрата новина, която мъничко да притъпи болката. Цял живот съм вярвала, че успехът е приблизително равен на щастието и винаги ми е бил почти толкова недостижим.

Подправете с олио или зехтин и сол на вкус. По желание може да добавите и черен пипер. САЩ вероятно ще влязат в Сирия. Къде ли не са влезли ! И как да не съм американофобка – винаги са на всяка манджа мерудия и винаги са крайно неуместни за добрия вкус.

Разредете с вода. Изворът няма значение. Добавете бучки лед. Ледът е камъкът на водата. 



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ufff - Ледът е камъкът на водата
10.09.2013 15:27
Петър значеше камък, нали?

(Четиво за моя натюрел и като за този момент, благодаря ти!)
цитирай
2. illa - Петър е камък
11.09.2013 10:33
и дори да е камък на шия - нека бъде камъкът около който градим своя дух...
цитирай
Търсене

Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930